Zasílání můžete kdykoli odhlásit.
- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Reklamační řád
Reklamace
Zde uvádíme návod, jak zakoupené zboží reklamovat a reklamaci co nejrychleji vyřídit:
Podání reklamace:
1) Zašlete nám e-mail, na adresu infokosacci@seznam.cz ve kterém uveďte:
- a) Vaše jméno nebo název organizace, číslo objednávky nebo variabilní symbol faktury,
- b) název nebo kód zboží kterého se reklamace týká a jeho množství,
- c) stručný popis zjištěných závad
2) Reklamaci je možné vyřídit také po telefonu 604 522 905. V tomto případě je třeba nám sdělit číslo objednávky nebo variabilní symbol faktury a stručně popsat zjištěné závady.
Zaslání reklamovaného zboží
Reklamované zboží zašlete šetrně zabalené prostřednictvím dopravce na adresu, kterou vám sdělíme na váš email.
Jestliže reklamace bude oprávněná, náklady spojené se zaslání zboží vám budou uhrazeny na účet.
Rozhodnutí o reklamaci a vrácení peněz
O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 5 pracovních dnů od jejího doručení a kupujícího vyrozumí elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naši adresu.